Raktažodžių nauda verslui

Svarbu žinoti

Iš idėjos gimęs ir įgyvendintas verslas ar projektas ne visada susilaukia taip trokštamos sėkmės. Dažnam svyra rankos įdedant daug darbo ir neturint norimo rezultato. Kodėl verslas ima merdėti? Stebite konkurentus ir mąstote, kodėl jiems sekasi geriau nei Jums?

Atsakymas paprastas ir viena iš priežasčių galėtų būti neatlikta rinkos raktinių žodžių analizė, tačiau prieš tai užduosime Jums keletą klausimų. Ar įvertinote savo konkurentus? Ar išsiaiškinote pagrindinius savo verslo ar projekto raktinius žodžius? Ar žinote, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija? Ar mokate tinkamai su ja komunikuoti? Jei į šiuos klausimus atsakėte NE arba NEŽINAU, tada skaitykite toliau.

Konkurentų analizė

Prieš įgyvendinant idėją svarbu kuo daugiau susirinkti informacijos apie tai, kas yra Jūsų konkurentai. Net jei Jūsų ir konkurentų verslo ar projekto idėjos panašios, atkreipkite dėmesį į tai, kokie konkurento žingsniai yra sėkmingi, didina rezultatus ar suaktyvina auditoriją veiksmui.

Raktinis žodis

Savo kalboje mes naudojame žodžius norėdami susikalbėti. Panašiai galima pasakyti ir apie virtualų pasaulį, kuriame klientai ir verslininkai randa vieni kitus būtent per tam tikrus, dar kitaip vadinamus, raktinius žodžius. Raktinis žodis ar raktinė frazė - žodžiai ar jų junginiai, tiksliai apibūdinantys Jūsų verslą (pvz.: "drabužiai moterims"; "moters apranga"; "apranga"; "langai"; "plastikiniai langai" ir t.t.). Būtent tokių žodžių ar frazių pagalba, naudojamų tekstuose, galima pakelti savo verslo ar projekto sėkmės lygį į aukštesnę poziciją.

Tikslinė auditorija

Rodos, kuo čia dėta tikslinė auditorija, jei kalba eina apie raktinius žodžius. Nežinant ar neįsivaizduojant, kokia Jūsų auditorija, kaip galima pasiekti ją? Tikslinė auditorija ir klausimai, į kuriuos turite sau atsakyti: amžiaus grupė; lytis; demografinė padėtis (miestas ar kaimas); pomėgiai. Žinant informaciją galima toliau su potencialiais klientais tikslingai komunikuoti ir rašyti tekstus su raktiniais žodžiais.

Komunikacija

Klaidinga manyti, jog bet kokio turinio tekstą galima dėti į interneto svetainę. Puiku, jei tekstas yra kuriamas iš širdies, o nepasinaudojama jau esamais interneto platybėse. Atminkite, tekstas turi būti unikalus ir būtent su Jūsų verslui - projektui būdingais raktiniais žodžiais.

Raktinių žodžių tyrimą reikia atlikti tinkamai. Tai yra vienas iš bene pagrindinių SEO proceso etapų. Raktažodžiai yra labai svarbūs viso tolimesnio SEO optimizacijos projekto metu ir dažniausiai jie naudojami:

  • interneto svetainės tekstuose;
  • paveikslėlių ar nuotraukų pavadinimuose;
  • antraščių aprašymuose;
  • meta pavadinimuose, meta aprašymuose bei įvardinant meta raktažodžius;
  • nuorodų pavadinimuose ir t. t.

Raktinių žodžių analizė būtina dar prieš pradedant kurti svetainę. Galbūt tai gali įtakoti galvojant domeno pavadinimą, kas yra labai svarbu. "Seo Sisters" komanda raktažodžių tyrimą atliekamas keliais etapais:

  • Surašomi pirminiai raktiniai žodžiai, kurie atitinka jūsų verslą;
  • Pašaliname raktinius žodžius, kurie yra konkurencingi ir neaktualūs;
  • Sugrupuojame raktažodžius, kuriems reikalingas turinys;
  • Išskiriami pagrindiniai raktažodžiai, skirti naudoti meta kategorijoms.

Puikiai išmanydami savo verslą ar projektą, žinodami pagrindinius raktažodžius ir įsivardinę tikslinę auditoriją, drąsiai galite komunikuoti taip, kad potencialūs klientai norės vėl ir vėl pas Jus sugrįžti. Nepamirškite būti nuoširdūs, klientas "perka" Jus, o tik paskui prekę ar paslaugą. Pritrūkus idėjų ar kūrybinių minčių visada galite kreiptis į "Seo Sisters" komandą. Supažindinę mus su savo verslu ar projektu, mes padėsime įgyvendinti Jūsų svajones, planus ir garantuosime kokybiškų, unikalių idėjų ir darbų rezultatus.